מודולים להצלחה

ההון האנושי הוא המרכיב החשוב ביותר של כל ארגון. רתימת העובדים לתמיכה במהלכי השינוי הארגוני קריטיים לשינוי מהיר ומשמעותי בתוצאות הארגון. כל רפורמה תעשה תוך הטמעת הרעיון הרציונלי שבבסיס השינוי במקביל לרוח ולערכים החדשים, דרך כל שדירת הניהול ועד לאחרון העובדים. כחלק בלתי נפרד מכך, גיבוש מנהיגות איתנה, ותהליכי קבלת החלטות אחידים להובלת האירגון לשלב הבא.

  • ניהול התאמות בתרבות הארגונית
  • שימוש בסדנת "חשיבה חיובית להצלחה בחיים"
  • הערכת עובדים
  • תגמולים
  • סיום יחסי העסקה
  • תכנון כוח אדם
  • גיוס עובדים
  • מיון עובדים
  • הדרכת עובדים
  • ליווי מנהלים אישי
  • קורס מיומנויות

יצירת אסטרטגיה עסקית עקבית ואיתנה על ידי גיבוש חזון ממוקד ובהיר. יחד עם החלטה על ערכי החברה, הופכים החזון והערכים לאבני הדרך, עליה יצעדו יחדיו כל יחידות החברה. מתוך החלטות אלו נגזור את מטרות העל של הארגון, ואת היעדים להשגת כל מטרה. עבור כל יחידה ארגונית תיבנה תוכנית עבודה חודשית, חצי-שנתית ושנתית, והיא תיבחן באמצעות יעדי מפתח מדידים. להובלת האירגון לשלב הבא.

  • בניית חזון עסקי ממוקד
  • הצבת מטרות וגזירת יעדים
  • גיבוש תוכניות עבודה מפורטת בשילוב פרמטרים מדידים

בחינת מבנה ארגון, התפקידים וקשרי הגומלין ביניהם. המבנה משמש בסיס להגדרת אופי הפריסה של הפעילות הארגונית למחלקות, לתפקידים ולתחומי סמכויות והוא מנתב ותוחם באופן רשמי ומחייב את התנועה של אנשים וחומרים בארגון. הערכת תאימותו של המבנה הארגוני כמספק מענה לשיקולי יעילות ותכליתיות בארגון, והתאמתו של המבנה ודפוסי התקשורת לצרכים ולמטרות החדשות של הארגון. להובלת האירגון לשלב הבא.

  • הגדרת יחידות הרווח בארגון
  • בחינת שרשרת המוצרים / השירותים
  • התאמת המבנה הארגוני לצרכי הארגון
  • חלוקת אחריות וסמכויות

שימוש יעיל ואפקטיבי במידע הפיננסי שכבר קיים בעסק שלך, בצורה מושכלת ובכל רגע נתון, תוך התייחסות למנועים הפננסיים שבעזרתם ניתן להזניק את החברה לשלב הבא שלה כמו מיסוי ורגולציה, ניהול אשראי וסיכונים,ניהול תזרים מזומנים, תכנון פיקוח תקציבי ועוד. להובלת האירגון לשלב הבא.

  • בקרת עלויות ושיפור רווחיות
  • דוחו"ת ניהול עלויות, הכנסות, רווח
  • יצירת מרכזי רווח לפי מוצר/שירות
  • תכנון ופיקוח תקציבי
  • ניהול תזרים המזומנים ניהול סיכונים וכיסויים ביטוחיים
  • ייעול ומיטוב גיוס הכספים
  • ליווי פיננסי שוטף ומקצועי
  • יישום בקרות פנימיות וחיצוניות
  • הבחנה בין מוצרים/שירותים בעלי הכנסה גבוהה לכאלו שהם גם בעלי רווחים גבוהים
  • ניהול אשראי ועלויות מימון

ייעול תהליכי העבודה בעזרת כלים הטכנולוגיים שונים במטרה לקצר את זמני העבודה, ליצור התנהלות ארגונית טובה יותר ולצמצם הוצאות בתהליכי הפיתוח השונים. הייעול הטכנולוגי כולל את מערך התקשורת ומחשוב בארגון, החל מניטור מערכות המידע, בחינת מתווה התשתיות, רשתות התקשורת וחוות השרתים, וכלה במערכות טלפוניה מתקדמות, פיתוח יישומי תוכנה ואבטחת מידע.

  • בחינת תשתיות תקשורת ומחשוב
  • חוות שרתים וגיבוי נתונים
  • מערכות טלפוניה
  • אוטומיזציה
  • אבטחת מידע
  • שגרות ניהול
  • ISO
  • אבטחת ובקרת איכות
  • תקשורת ותיאום בין מחלקות
  • בחינת הציוד הקיים
  • ניטור תקלות בזמן אמת

בחינת תהליכי השיווק וקידומם להשגת יעדי החברה ובניית מערך שיווק המתאים לצרכי החברה. תחקור קהל יעד מעמיק להכרת הצרכים, הרצונות, הכאבים והאמונות של הלקוח. שימוש יעיל ביתרונות המובנים של החברה על מנת להניע את קהל היעד לרכוש את מוצרי החברה, תוך שימוש במערך השיווק הקיים, בחינת מדיות נוספות, מערכי שיווק וערוצי שיווק חדשים.

  • בחינת ערוצי השיווק הקיימים
  • מחקר קהל יעד מעמיק
  • בחינת חלופות שיווקיות
  • ניתוח עלות/תועלת של מגוון ערוצי שיווק
  • חידוד והדגשת המסרים השיווקיים

ייעול תהליכי העבודה בעזרת כלים הטכנולוגיים שונים במטרה לקצר את זמני העבודה, ליצור התנהלות ארגונית טובה יותר ולצמצם הוצאות בתהליכי הפיתוח השונים. הייעול הטכנולוגי כולל את מערך התקשורת ומחשוב בארגון, החל מניטור מערכות המידע, בחינת מתווה התשתיות, רשתות התקשורת וחוות השרתים, וכלה במערכות טלפוניה מתקדמות, פיתוח יישומי תוכנה ואבטחת מידע.

  • הרחבת ערכי המותג לעולם הטכנולוגי
  • יצירת נראות ותשתיות מיתוג
  • בחירת המילים של המותג
  • מיתוג פנים ארגוני
  • מיתוג / מיתוג מחדש והתאמה לעידן החדש
  • יצירת בידול מוחשי
  • בניית מוניטין
  • בניית שפה ויזואלית תואמת מותג
  • בנית מוניטין לחברה והפיכתה למותג

שימוש ברשתות הדיגיטליות כחלק מהתאמת העסק לעידן החדש. בחינת ערוצי הדיגיטל הקיימים, לצורך קבלת החלטה על מיקום הנכסים הדיגיטליים החדשים של העסק, הקמת הנכסים בתאימות לערכי המותג ולתוכניות השיווק שנבחרו.

  • בחינת אתר החברה והתאמתו לצרכים המשתנים
  • בניית דפי נחיתה ודפי מכירה בהתאם לסל המוצרים/שירותים
  • רשתות חברתיות - פייסבוק, לינקדאין, וואטסאפ, אינסטגרם ועוד
  • רשת החיפוש של גוגל
  • רשת המדיה של גוגל ויוטיוב
Skip to content